• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter

Jak włączyć internet w telefonie (3G, LTE) – Android.
Tym razem pokazuję w jaki sposób włączyć internet w telefonie z systemem Android. Mówię tutaj o włączeniu transferu danych 3G lub internetu LTE.

Did you like this? Share it:

14 Responses so far.

  1. Daniel Gorzoł says:

    Ze wszystkich filmików to ty mi pomogles dzieki i lapka w górę

  2. olix1_1 xdd says:

    To tak nie niedziala musicie wejść na Google i wpisać jak włożyć lte w tel i tam jest będą informację dobre mi na tel nie działał a teraz od kiedy weszłam na Google to działa mi świetnie
    Wrazie co można pisać a ja wszystko powiem 😊😊

  3. Krystyna Braszak says:

    Zawile.Chodzi o bardzo prosty sposób pokazanie krok po kroku jak włączyć internet w komórce.

  4. Adrian Kalinowski says:

    nie ze konflikt. tylko ze jak jest wlaczony wifi to komorka jak jest tak ustawiona. a domyslnie jest, to przerzuca na wifi by nie zzeralo kasy. aby byla ciaglosc polaczenia to wlaczamy 2 tryby i jak nie bedzie wifi to automatycznie przelaczy na pakiet danych 3g czy lte. ale spoko tutek

  5. juraszka72&Clash Royale says:

    xd udostępniłeś ten internet w sieci a jak ktoś nie wiedział jak włączyć internet i nie mógł tego pooglądać bo nie ma neta xd

  6. Krystyna Braszak says:

    Ciężko tłumaczy.Nic mi nie pomógł

  7. jan nowak says:

    Co za idiota !!! 😀

  8. Damian Sulewski says:

    więcej gadałes niż pomogles stracone 2.5 minuty

  9. Kinga Kotełek says:

    ale za darmo?

  10. krzys lak says:

    Hahaha ma włączony internet

  11. krzys lak says:

    Nie ma po polsku!

  12. zabrza zabrza says:

    słabe

  13. PLPolskiCzarosławPL says:

    nie działa

  14. CZYTA WOJTEK says:

    ja pierdolę. koleś. co ty kurwa tu zrobiłeś? 2 minuty życia zmarnowałem, bo myślałem, że coś mądrego powiesz, a ty pacnąłeś "włącz dane mobilne". JPRDL…..

*

-->